Samenvatting: Wat ons betreft is PetComfort een afrader. Je hoopt nooit in de situatie te komen dat je hond zoekraakt bij de hondenuitlaat, maar weet wel dat áls dit gebeurt je er bij PetComfort helemaal alleen voor staat. Wat ons betreft dus een dier- én mensonvriendelijke hondenuitlaatservice!
Onze ervaring:
Wij hebben een hele tijd gebruik gemaakt van de hondenuitlaatservice van PetComfort. Het werkte simpel: PetComfort kwam onze hond, Jessie, ophalen, ging met haar en een aantal andere honden wandelen en bracht haar weer thuis. Een ideale oplossing zou je denken: zo heeft de hond ook aandacht en wordt uitgelaten als je zelf aan het werk bent. Tot drie weken terug, 2 september om precies te zijn, verliep dit prima.
Op 2 september ontvingen wij iets na 15:00 uur een telefoontje: de hondenuitlaat was Jessie kwijtgeraakt. Daar schrik je natuurlijk van! We hebben direct ons werk uit de handen laten vallen en zijn richting het uitlaatgebied gereden. Daar aangekomen hebben we samen met twee hondenuitlaatsters gezocht naar Jessie. Een van de hondenuitlaatsters moest na een klein half uurtje alweer weg, zodat we nog maar met zijn drieën overbleven om Jessie te zoeken, in een gebied van enkele vierkante kilometers. Voor vijf uur kreeg de overgebleven hondenuitlaatster de opdracht van de eigenaresse van PetComfort om te stoppen met zoeken. Daar keken wij vies van op: niet alleen wij werden alleen achtergelaten, maar ook Jessie werd aan haar lot overgelaten. Het besluit van de eigenaresse van PetComfort viel rauw op ons dak. Dit hadden we niet verwacht van een dierenarts.
We besloten ons niet uit het veld te slaan en hebben vrienden en collega’s opgetrommeld om de zoektocht naar Jessie te vervolgen. We hebben uiteindelijk tot diep in de nacht doorgezocht, helaas zonder succes. De eigenaresse van PetComfort liet niet van zich horen behalve een enkel berichtje in de avond met de vraag of we Jessie al hadden gevonden.
De volgende ochtend vroeg ontvingen wij een telefoontje van de dierenambulance, maar niet het soort telefoontje waar we op hoopten. Jessie was gevonden, aangereden tijdens haar zoektocht naar een weg naar huis… Van de gedachte alleen al springen de tranen ook nu nog in de ogen. Toen we de eigenaresse van PetComfort hiervan op de hoogte stellen bleef de reactie bij een korte “Oh wat erg!” via whatsapp. Voor de rest werden we aan ons lot overgelaten, terwijl we opeens werden overvallen door alles wat geregeld moest worden. Jessie moest door de dierenambulance vervoerd worden, er moesten afspraken gemaakt worden met een dierencrematorium, etc.
Helaas bleef het niet bij dit alles. Diezelfde dag kregen we alvast een waarschuwing voor de eerste rekeningen in verband met dit alles. Alles van de werkzaamheden van de dierenambulance tot het dierencrematorium moest betaald worden. Geconfronteerd met ook dit nog, terwijl je op dat moment alleen wilt hoeven stil staan bij het verlies van Jessie, besloten we contact met de eigenaresse van PetComfort op te nemen. De hoop was dat zij ons wellicht zou kunnen ontlasten op dit gebied. PetComfort weigerde onder de opmerking “omdat PetComfort niet aansprakelijk is”. En daarmee was de kous af wat PetComfort betreft.
Sindsdien bleef het stil aan de zijde van PetComfort. Geen vragen hoe het met ons ging of dat we Jessie ondertussen alweer hebben kunnen ophalen bij het dierencrematorium. Niets. Totdat zich gisteren een jurist van de Arag melde, die nog een keer herhaalde dat PetComfort toch echt niet aansprakelijk zou zijn.
Voor ons was de manier van handelen van PetComfort, of beter gezegd het gebrek daaraan, een grote tegenvaller. Zeker van een bedrijf dat stelt “professionele service te verlenen aan huisdier eigenaren onder het motto: Gemak voor dier en mens”. Wat ons betreft is PetComfort een afrader. Je hoopt nooit in de situatie te komen dat je hond zoekraakt bij de hondenuitlaat is, maar weet wel dat áls dit gebeurt je er bij PetComfort helemaal alleen voor staat. Wat ons betreft dus een dier- én mensonvriendelijke hondenuitlaatservice!
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Beoordelingen
Beoordelingen
Deel jouw ervaring
Schrijf een beoordeling →Samenvatting: Wat ons betreft is PetComfort een afrader. Je hoopt nooit in de situatie te komen dat je hond zoekraakt bij de hondenuitlaat, maar weet wel dat áls dit gebeurt je er bij PetComfort helemaal alleen voor staat. Wat ons betreft dus een dier- én mensonvriendelijke hondenuitlaatservice!
Onze ervaring:
Wij hebben een hele tijd gebruik gemaakt van de hondenuitlaatservice van PetComfort. Het werkte simpel: PetComfort kwam onze hond, Jessie, ophalen, ging met haar en een aantal andere honden wandelen en bracht haar weer thuis. Een ideale oplossing zou je denken: zo heeft de hond ook aandacht en wordt uitgelaten als je zelf aan het werk bent. Tot drie weken terug, 2 september om precies te zijn, verliep dit prima.
Op 2 september ontvingen wij iets na 15:00 uur een telefoontje: de hondenuitlaat was Jessie kwijtgeraakt. Daar schrik je natuurlijk van! We hebben direct ons werk uit de handen laten vallen en zijn richting het uitlaatgebied gereden. Daar aangekomen hebben we samen met twee hondenuitlaatsters gezocht naar Jessie. Een van de hondenuitlaatsters moest na een klein half uurtje alweer weg, zodat we nog maar met zijn drieën overbleven om Jessie te zoeken, in een gebied van enkele vierkante kilometers. Voor vijf uur kreeg de overgebleven hondenuitlaatster de opdracht van de eigenaresse van PetComfort om te stoppen met zoeken. Daar keken wij vies van op: niet alleen wij werden alleen achtergelaten, maar ook Jessie werd aan haar lot overgelaten. Het besluit van de eigenaresse van PetComfort viel rauw op ons dak. Dit hadden we niet verwacht van een dierenarts.
We besloten ons niet uit het veld te slaan en hebben vrienden en collega’s opgetrommeld om de zoektocht naar Jessie te vervolgen. We hebben uiteindelijk tot diep in de nacht doorgezocht, helaas zonder succes. De eigenaresse van PetComfort liet niet van zich horen behalve een enkel berichtje in de avond met de vraag of we Jessie al hadden gevonden.
De volgende ochtend vroeg ontvingen wij een telefoontje van de dierenambulance, maar niet het soort telefoontje waar we op hoopten. Jessie was gevonden, aangereden tijdens haar zoektocht naar een weg naar huis… Van de gedachte alleen al springen de tranen ook nu nog in de ogen. Toen we de eigenaresse van PetComfort hiervan op de hoogte stellen bleef de reactie bij een korte “Oh wat erg!” via whatsapp. Voor de rest werden we aan ons lot overgelaten, terwijl we opeens werden overvallen door alles wat geregeld moest worden. Jessie moest door de dierenambulance vervoerd worden, er moesten afspraken gemaakt worden met een dierencrematorium, etc.
Helaas bleef het niet bij dit alles. Diezelfde dag kregen we alvast een waarschuwing voor de eerste rekeningen in verband met dit alles. Alles van de werkzaamheden van de dierenambulance tot het dierencrematorium moest betaald worden. Geconfronteerd met ook dit nog, terwijl je op dat moment alleen wilt hoeven stil staan bij het verlies van Jessie, besloten we contact met de eigenaresse van PetComfort op te nemen. De hoop was dat zij ons wellicht zou kunnen ontlasten op dit gebied. PetComfort weigerde onder de opmerking “omdat PetComfort niet aansprakelijk is”. En daarmee was de kous af wat PetComfort betreft.
Sindsdien bleef het stil aan de zijde van PetComfort. Geen vragen hoe het met ons ging of dat we Jessie ondertussen alweer hebben kunnen ophalen bij het dierencrematorium. Niets. Totdat zich gisteren een jurist van de Arag melde, die nog een keer herhaalde dat PetComfort toch echt niet aansprakelijk zou zijn.
Voor ons was de manier van handelen van PetComfort, of beter gezegd het gebrek daaraan, een grote tegenvaller. Zeker van een bedrijf dat stelt “professionele service te verlenen aan huisdier eigenaren onder het motto: Gemak voor dier en mens”. Wat ons betreft is PetComfort een afrader. Je hoopt nooit in de situatie te komen dat je hond zoekraakt bij de hondenuitlaat is, maar weet wel dat áls dit gebeurt je er bij PetComfort helemaal alleen voor staat. Wat ons betreft dus een dier- én mensonvriendelijke hondenuitlaatservice!